8 Haziran 2016 Çarşamba

Aşk Yeniden Finale Giriyormuşş

Az önce bayıla bayıla izlediğim bir dizinin yani Aşk Yeniden'in yeni fragmanını izlemek için beklerken final fragmanını izlemiş bulundum.. Ve tepemden kaynar sular döküldü..
Sebebi ise dizinin reytinglerinin düştüğü ve 10 sıralara kadar gerilediği Fox tvnin yayından kaldırılmasını uygun görüldüğü söylenmiş..


Aşk Yeniden Final'e Giriyor

Ben öncelikle biz Türkler'i anlamıyorum arada çekişme olmadığını anladıkları anda ve aşkların sonucu evliliğe başlayınca evliliğide çekemeyen kimse kalmayınca diziyi izlemeyi bırakıyorlar. Ya diziyi ilk görünce film etkisi veren tek insan ben değilimdir herhalde..
Bu tarz dizileri genelde biz gençler izliyoruz ve kendi aşk hayatımızda çekişme olmasını istemeyiz başka bir yerde olmadığını görünce tadı kaçtı artık diyip bırakıyorlar ya bu bir dizi. Arkadaş bi durun izleyin dizi zaten her bölüm farklı farklı heyacanlarla karşımıza çıkıyor. Böylede gidebilir yok bizim dediğimiz dedik aşka illa engel olunacak!

Gülayın'dan tut Kamil'e kadar tüm karakterlerin özelliği var ya bu tarz hangi dizide bu var!!

Bunu da geçtim ben bu kadar kaliteli bir dizi izlemedim. A'dan Z'ye tüm karakterlerin ayrı ayrı özellikleri var ve çok eğlenceliler ben dizinin bitirilmesini kınayanlardanım Fox tv çok sevdiğimde bir kanaldır. Ama bu dizi de biraz durmalılar bence veya yapımcısı mı ilgilenir neyi ilgilenir bilmem ama başka bir kanala da geçirebilirler yani geçirmeliler. Ağız tadıyla izlediğimiz bir dizi reklam ve gelirleri düştü diye harcanmamalı ben Aşk Yeniden'i çok kaliteli bulanlardan biriyim sizin düşünceleriniz neler bilmiyorum ama Aşk Yeniden bitmesin istiyorum.. 


son 3 yazımda hep böyle oldu sıradaki yazım belki bir kurabiye tarifi olabilir :) 

Esas konularımda biraz duraksadım farkındayım ama ne makyaj yapıyorum ne başka birşey alışveriş yazısı yazabilirim ama alışveriş yapmadım henüz :)




49 yorum:

  1. Benimde en sevdiğim diziydi <3 bitmese keşke :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah duyarlar ses verenlerin sesini de bitmez :)

      Sil
  2. Ne yalan söyleyeyim sevememiştim bu diziyi, Fox'un diğer dizileri gibi. Bu kanalın bir tek Bir Aşk Hikayesi dizisini izlemiştim, onda da ilişkiler sarpasarınca bırakmıştım. Senin adına üzüldüm canım. İnsanın sevdiği bir diziyi yayından kaldırmaları hoş olmuyor. Neydek bacım önümüzdeki dizilere bakcez gari :) ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Foxun sevmediğim dizileri genelde gündüz kuşağı olan dizileri oluyor aşkla olan dizilerini hep sevdim diyebilirim yenilere bakmıyorum ama :)
      Zevkler tartışılmaz tabi :) onuda severek izliyordum aslında :)
      Valla bakcaz da zor dizi izleyen biri olarak bu tatda yakalayamam ben :)

      Sil
  3. Biz Türkler acı çekmeyi seviyoruz malesef. Reyting kurbanı olan çok dizi ve program oluyor malesef.

    YanıtlaSil
  4. ya bende seviyordum bu diziyi eğlenceliydi. tabi herşey normal seviyeli dizi ondan izlenmemiş olabilir bir çok dizi gibi kimin kiminle ne yaptığı belli olmasa senelerce sürerdi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yüzde yüz katılıyorum. Örnek deniz yıldızı 😂

      Sil
  5. reyting düşmüş diye izleyenleri düşünmüyorlar, nedense! Bitmesin :(

    YanıtlaSil
  6. Bizim toplumumuz sakinliği ve normal akışları sevmiyor Nesli. Dedikodu malzemesi vermezsen insanımıza malesef sonu bu olur :-/

    YanıtlaSil
  7. İlk bölümlerini izlemiştim bir süre sonra sarmadı beni ama izleyenİ çoktu bütmeseymiş keşke:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke 😤 İllaki sevenleri sevmeyenleri vardır herşeyinde seveni var baya :)

      Sil
  8. arada takılıyordum bu diziye :)

    YanıtlaSil
  9. Başlığı okur okumaz finalı görünce direkt reyting dedim 😂
    Derin şevket, derine en derine ile hafızamda kaldi... başlarda biraz izledim ama uzun soluklu izleyemiyorum yerli dizileri ilk bölümler var sonrası yok hep bende...
    bayıyor zamanla ilerlemiyor, kore dizilerini o yüzden seviyorum, çoğu koreden uyarlama zaten ama korede 16 bölümde bitiyor...iki sezon nedir ya, sonuç hemen final oluyor 😂😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama şimdik öyle demeyelim feno :P dizi desiğin uzun olue falan 😂 Eğlenceliydi ya o baydı tamam bişey bulamaz dediğimizde hep buldu bişeyleri bence yani

      Sil
  10. özgeyi severim yetenekli bulurum bu diziyi hiç izlemedim ama bu akdar sevdiysen vardır bi sebebi, bkacağım =) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzle izle finalde bi patlama yaşandında izleyicide brlki vazgeçerler :)

      Sil
  11. maalesef reytinglere kurban giden kaliteli yapımlar çok.

    YanıtlaSil
  12. Bu diziyi hiç izlememiştim o yüzden Fransız kaldım :) ama reyting tutmayınca çoğu kaldırılıyor malesef.. bloğunuzu da takibe aldım bende bloğuma bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  13. Ara ara izliyordum, eğlenceli bir diziydi...

    YanıtlaSil
  14. Yaaaa hayır olamaz asla! Böylesine kaliteli ve komik bir diziyi yayından kaldırmak çok aptalca. Foxdaki diğer dizilere bin basar bi kere. Buğra gülsoyu özleyeceğim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle. Evet en kalitelisi bu bencede. Bende özgeyii

      Sil
    2. Özge de çok iyi tabii ama buğra ideal eş adayım ondan onun yeri ayrı :D

      Sil
  15. ne güzel açıklamışssın. bu yüzden Aşkı Memnu en çok izlenenlerdeydi 🙁

    YanıtlaSil
  16. Hiç izlemedim sadece reklamlarını görüyordum. Ama genelde çok dram yoksa o dizi tutmaz bizim ülkemizde :)

    YanıtlaSil
  17. Bu tarz dizilerin konuları maalesef çok tutmuyor bizim ülkemizde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef bu yine iyi ilerledi çoğu bi sezon bile göremiyo

      Sil
  18. Yeni yazılarınızı bekliyorum. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  19. Diziyi ilk başladığı dönemler izlemiştim :)) küçük bebeişler yağız ve yiğit çok şeker gerçi dizide dönüşümlü oynuyorlardı :D bende onların instagram adresinde gördüm final yaptığını her ne kadar izlemesem de güldüren başarılı dizilerdendi :( Şuan Fox kanalında ki en iyi diziydi daha kimse bakmaz kanala :))

    YanıtlaSil
  20. Merhabalar Neslihan. Ben senin bloguna uye degilmisim ayyy..nasil utandim hemen uye oldum :)

    Ask yeniden cok severek izledigim bir diziydi final yapacagini senden ogrendim ne yazik bizim ulkemizde dram aci yoksa dizi izlenmiyor. Halbuki gulmeye daha cok ihtiyac var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç sorun değil :)

      Aynen acıyla yaşayan ülkeyiz biz ama acıyı yine seviyoruz

      Sil
  21. pek türk dizilerini izlemem tv alışkanlığım yoktur ama denk geldikçe bakmıştım komik ve sıcak bir diziydi
    takipteyim bende beklerimm

    YanıtlaSil
  22. Bu diziyi hiç izlememiştim ancak dizilerde bir kavuşamama hali aradığımız kesin...

    YanıtlaSil
  23. acılar acılar yaşamımızın en büyük parçları vazgeçilmezlerimiz ne yazık ki

    YanıtlaSil
  24. Aynen öyle gitti güzelim dizi :(

    YanıtlaSil
  25. Bu Özge'yi bir türlü sevemedim ben yahu :D

    YanıtlaSil