16 Mayıs 2016 Pazartesi

Nisan Ayi Aksesuar Alisverisi

Ne Nisan'mış arkadaş bitmedi gitti dediğinizi duyar gibiyim sankii :)) Merak etmeyin bu son oluyor...
Ama ben yine aranızdan biraz ayrılabilirim Nişan alışverişi ve hazırlığı süreci içine giricem önceden ayarlanması lazım geç kalmayalım..
Bide taşınıyoruz onun sıkıntısı var tabi uzak bi yere değil canım karşı eve :D
Ama onun peşinden de vizeler gelecek... Yine 10 gün toz duman ben :)
Aa bide şey var ya Nişan Alışverişini iki parça halinde yapmayı düşünüyoruz döndüğüm de bunun için tekrar yorulabilirim ki :) 
Ramazan Ayı'na geliyor sonra zaten sıra sakin sakin yazarım merak etmeyin :)

Şimdi konuya dönüyoruzz :))



Koton'dan 7.99tl
İşte o hikayenin baş kahramanı bu cüzdan :))


Koton 2.99 tl diye hatırlıyorum t-şörtüme uysun diye almıştım :D


Elit takı tanesi 1 tl ;)

1 liracı amcadan 1 lira :D


Elit takı 0.99 tl :D


Tedi'den 6.99 tl


A101 harca harca bitmez :) 1-2 falandı :)

Bugün de benden bu kadardı. İnşallah sırada ki yazımda arayı açmam umuyorum yani öyle planlıyorum en azından :))

Beni unutmayın eğer buralarda olmazsam hee :)) Hoşçakalın...


31 yorum:

  1. Hepsini mutlulukla kullan :)
    Çabuk gel Neslihan, özlüyoruz :))

    YanıtlaSil
  2. Ayy o cüzdan hemen anladım zaten Nesli, bekliyordum yazmanı :))) bu arada çok açma arayı, yaz arada özlerim ki :( Nişanda istediğin gibi geçsin inşallah her şey çok güzel olsun musmutlu ol ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehe :)
      Açmamayı umuyorum inşallah öyle olur :)) bende özlüyorum ya gönlüme dokunan nadir insanlardansınız uzaklardan :)

      Sil
    2. Ay ama sen böyle diyince ben utandım iyi ki varsın :)) sevdiğim insanların yazılarını görünce çok mutlu oluyorum :) İstanbul'a yolun düşerse beklerim ^.^

      Sil
    3. Sende iyi varsın gözdemm :)) İstanbul'a istediğim her an yolum düşebilir dibindeyim çünkü Kocaeliliyim :))

      Sil
    4. O zaman yakınmışız ki ben uzaktasın sandım baya oysa ki :)) O zaman bir gün görüşelim :)

      Sil
    5. İnşallah olur canım benimm :))
      Yazarım sana mutlaka yolum düşünce :))

      Sil
  3. nisan alışverişlerini paylaş paylaş severek okuyoruz :) iyi günlerde kullan aldıklarını aynadan benimde almam lazım akşam bende tediye uğrayım :D

    YanıtlaSil
  4. Uğra uğra :)) çok hoşuma gitti aynam :))
    Yavş yavaş almaya başlayınca paylaşcam :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya dün akşam büyük bir hevesle gittim tediye ama bulamadım ayna :S

      Sil
    2. Üzüldüm canım ya keşke daha önce paylaşsaymışım .s

      Sil
  5. Cüzdan çok güzelmiş canım. Güle güle kullan aldıklarını.

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim canımm beniöm 😍😘😘💞

    YanıtlaSil
  7. Bilekliği ayrı bi beğendim, benim de tarzıma uygun. Güle güle kullan hepsini de:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)) Bende biraz yakışmıyor kol ince olunca 😂

      Sil
  8. Pembiş cüzdana bayıldım, güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
  9. Neslicim cüzdanna bayıldımm, hepsi çok güzelll güle güle kullan😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benimm :)) daha güzelleri senin olsun :)) 😘

      Sil
  10. hepsini beğendimmm, güzel günlerde kullan,
    sevgiler <3

    YanıtlaSil
  11. Kuzuuuuu hepsini güle güle kullan :***

    YanıtlaSil
  12. Ne kadar ucuza ne kadar güzel şeyler almış sınız. İşi bilmek diye buna derim ben. Harikasınız

    YanıtlaSil