10 Mayıs 2016 Salı

Nisan Ayi giyim kuşam alisverişi

Yine geldim burdayımm :)
Arayı açtım yine ama düğünler düğünler yani :) Bitmek bilmedi içinde en yakınlarımdan biri olunca daha zorlu bir süreç oldu benim için. Hepsine ömür boyu mutluluklar diliyorum ( sanki görecekler :D )
Hadi gelin biz konumuza dönelim :))

2 tane hikayem var okuyun güldüreceğimi düşünüyorum :))

Koton'dan alındı 12.99 tl
İlk hikayem burada başlıyor Afyon'da geçen güzel sıcak günlerden biriydi sevdicekle simit sarayında takılıyorduk üzerimde gömlek vardı yanımdada delikli bir hırka hırkam yere düştü uzanıp alayım derken baya bir zorlamış olacağım ki carttt diye bir ses gömleğimin koltuk kısmında küçük bir yeri heyy Neslihan beni nasıl bunun içine hapsedersin dercesine gürledi ve hazin son en sevdiğim gömlek yarı yolda bıraktı beni :((
Neyse ki sevdiceğin sweetshirtü imdadıma koştu onu aldım geçirdim üzerime sevdiceğin molası bitti bana mağaza yolları gözüktü :)) İşte o sırada alınan bir şey ama bayıla bayıla aldım yani :) neyse gömlek tamir edilir :D


Koton'dan 9.99 tl
Sıra geldi hikaye 2'ye :D
T-şört'ü aldım çıktım sonra tekrar Kotona girdim girmez olsaydım :)
Gözüme küçük çapta bir cüzdan kestirdim döndüm bi bakayım dedim rengini şuan tam söylemicem krem renkte bir cüzdan aldım neyse dedim bu renk var bunun siyahını alayım Fiyatına da bakmadım çünkü kremi 7.99tl idi bende oda aynı sandım (normal de hiç böyle yapmam bakarım fiyatına :D )
Siyahını aldım sonra sevdiceğe de kartlık almıştım falan bide bileklik aldım 35 lira ödemezmiyim anlamadım tabi o arada cüzdanın 20tlye yakın bir fiyatı olduğunu
Sonra çaktım davayı döndüm iade etmeye aksesuar alamayız dedi Fişin arkasında öyle birşey yazmıyo kolye vs gibi bişey değil sonuçta 
Ben inada bindirmez miyim buna 20 lira vermem üstüne 3 parça şey alır çıkarım dedim inat ettim :D O sırada bunu aldım ayrıca Sonra yayınlayacağım o siyah cüzdanın kremini aldım üstüne bide oje aldım. 1 tl ödeyip çıktım ortalığı talan ettim bir t-şört alcam diye :D 
Ama hak ettiler pişman değilim :D



Mavi Jeans'dan ikisi 100 tl
Bu iki pantolonu beğendim aldım. Koyu mavi Serena - Mavi Gold 
Açık mavi Adriana Ankle - Süper Skinny 



Deichman'dan 79.90tl 
Hee bununda 36 numarası yoktu 37 aldım :D
Hiç abartmıyorum en pahalı ayakkabımdır kendileri (cimriyim demiştim :D )ama 1 numara büyük :D

Kiwi'den önceden almıştım bu aya ait değil bölye şekilsiz durduğuna bakmayın üstünüzde çok güzel oluyo :D
Fiyatı'nı hatırlamıyorum 1 alana 1 bedavalar ve 2 alana 1 bedavalardan biriydi kendisi :D



2 hikaye demiştim ama ayakkabıyla 3 oldu galiba :D Bugün kü yayınında sonuna geldik sayın seyiciler bizden ayrılmayın :D (spiker olamamanın dramı :(( )


Yorumlarınızı eksik etmeyin benden :))





22 yorum:

  1. Hikayelerin pek güzel güldürüyorsun beni canımm:))) hepsi birbirinden güzel iyi günlerde kulkan hepsini:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah yüzünden gülümsemeyi eksik etmesin süslümm :))
      Teşekkür ederimm :) 😘

      Sil
  2. Ya Allah seni diyorum :D ınam o nasıl cırt diye yırtıldı dicem ama bu tarz bir şey benim de başıma gelmişti. çok dardı koltuk altından elveda demişti bana 😂birde valla helal olsun he nasıl inat ettin öyle cüzdanı merak ettim kafalarına atmamışsın allahtan ;)) kotondan aldığın 2.ci tişörtün rengine bayıldım bu renkleri çok seviyorum :) ay pantolon, ayakkabı hepsini güle güle kullan canım benim ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. baya zorladım ama ben ya oda ek insaf dedi yani 😂
      Onları başarabilen biri olamadım hiç inşallah bi gün oda olur da cıngar çıkarırım başıma gelirse 😂
      Çok teşekkür ederim :)) benimde vazgeçilmezlerim arasında rengi :))
      ❤️😘

      Sil
  3. Fıstık yaaaa :)))))

    Güle güle güzel günlrede kullan canım :** Bol bol al sen ilerde çeyizdir aksesuardır abiyedir derken bunlara sıra gelmiyo :)

    Not : isyan bayrağını çektim de ben yeter diye :)))) kozmetik , kıyafet aşeriyorum yia yeter tencere tava ;))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canısı 😘😘
      Aradan bir iki tane kapma şansım olursa iyi olur alışveriş esnasında tşört vazgeçilmezimm 😝
      Bende tencere tava aşeriyorum😂
      Güzel telaşlar hepsi amann olmayı versin ruj muj 😬😘

      Sil
  4. Neslihan'cım hepsini güzel günlerde, gülerek kullan :)) Kazasız belasız... :)) Kot pantolon ve ayakkabıya benim de ihtiyacım var, fikir de vermiş oldun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Blana'm 😊
      Mavi indirimli yerlerinden ısrarla bakınız 😂 Ayakkabımda çok rahat bide lescona bak derim orda iki çok beğendiğim ayakkabı var :)

      Sil
  5. Teşekkür ederim Ause'mmm
    Ben yeşile vurgunm ama giyince çok güzel oliii :D

    YanıtlaSil
  6. kirmiziiiii çok sevdimm :) güle güle kullan hepsini :*

    YanıtlaSil
  7. Güzel günlerde kullan canım ❤

    YanıtlaSil
  8. Hepsi de hem uygun fiyatlı, hem de çok güzel görünüyor. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  9. güle güle kulla güzel hepsi de :)

    YanıtlaSil
  10. Alemsin Neslihan :D Güldürdün :D
    Her işte bir hayır vardır bak bir gömlekten neler çıkmış haha :D
    Pek beğendim aldıklarını :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne mutlu bana :))
      Aynen pek hayra alamet olmadı uçtu paracıklar :D
      teşekkür ederim :))

      Sil
  11. Neslihan ilk hikaye komik taam ama ne de zor ya sağlam bozulurdum kesin 😂
    Azmine bak hele yaa takdir ettim 😉
    Güle güle kullan, aksilikler yaşamdan inş 😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook bozuldum emin ol :D
      Teşekkür ederim inşallah:))

      Sil
  12. Yırtılma bahane, alışveriş şahane olmuş;)

    YanıtlaSil