19 Mayıs 2016 Perşembe

Garnier Saf ve Temiz

Bugün ki konuğum Garnier Saf ve Temiz 3'ü 1 arada

Öncelikle şurdan başlayayım benim kuru görünümlü bir cilt egzama olduğundan dolayı ben kullanıyorum ki sonradan cildim soyulma sorunu yaşıyor o yüzden sık sık kullanamıyorum :))

Düzenli kullanımda bende işe yaradığını görenlerdenim ama şu kadar iyi bu kadar iyi diyemem sık sık ve düzenli kullanmıyorum o kadar da ama abim de kullanıyor ve memnun ama o da 1 hafta kullanıp bırakır alışkanlık yok anacım bizde :D

Kullandığım sırada içinde olan minik partiküller yüzüme az biraz da olsa zarar veriyor kızarıyor ama şunu belirteyim ki tamamen bana uygun bir ürün değil cildim ve hassasiyetim konusunda :) gözeneklerin açıldığını düşünüyorum ama ben (egzama dolayısıyla minik yağ birikmiş noktalarım oluyor çünkü :) )

Siyah noktalar için fazla birşey diyemicem öyle abartı bişey yok ama bende o mini mini minnacık olanlar hep bende kaldı :)





Cildine uyumlu olanlardan dinlemenizi tavsiye ederim ama benim cilt tipime göre zararı da dokunmadı açıkçası soyulması hariç 
Uzun zaman önce yazmam gerekiyordu bu yazıyı aslında ama fırsatım olmadı bir türlü :) Benim yüzümü tabi ki gerdi yani fazla fazla hemen yüzünüze nemlendirici falan uygulayın eğer cildiniz benimkiyle aynıysa ve benim gibi kullanmak istiyorsanız :)

Çook daha detaylısını Ause'den okuyabilirsiniz :)

Başka bir yazımda görüşmek üzere hoşçakalınnn... :))




36 yorum:

  1. Sanirim en cok tekrar tekrar aldigim ürün bu, son 8-9 sene olmustur aile boyu kullandik kendisini :)

    YanıtlaSil
  2. ben de bir ara kullanmıştım bu ürünü ama cildim çok hassas diye devam edemedim :)

    YanıtlaSil
  3. Neslihancim o zaman bu ürünü geçiyoruz. Ben de çok uzun zaman önce bir kere kullanmışligim var. Begenmemisim demek ki bi daha almadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana iyi gelmeyen bişey başkasıda aynı şekildr konuşunca ne kadar mutlu oluyorum anlatamam 😂

      Sil
    2. Canım benim. Sevgiler

      Sil
  4. Neslihan, buna benzer Nivea'nın bir ürününü alıp kullanamamıştım. Benim de cildim egzamaya yatkın ve kuru... Bunu yağlı ciltliler çok seviyor, güzel bir ürün bildiğim kadarıyla. Ancak bize uygun değil, daha rahatlatıcı ürünler dene bence canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bildiğin bişey varsa alırım Blanaaa :))
      Neden aldığımı hatırlamıyorum da meraktan aldım herhalll 😘

      Sil
  5. bende bu ürünü kullanıyorum ama düzenli kullanamıyorum tabi çabuk sıkıldığım için bazen makyaj sonrası bazen duş sonrası kullanıyorum ama kullandıktan sonra yüzümün nefes aldığını hissediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O rahatlama hissini bende yaşıyorum yaa güzel oluyo devam edebilsem keşke :))

      Sil
  6. Eveettt ben bloguma yazdığım da sende demiştin ya çoktan yazmam gerekiyordu şimdi oldu :)) Bende Ausede görünce ınam bende yazacaktım demiştim :) bende çok sık kullanmıyorum belki düzenli kullananlar memnundur. Keşke 1 tane ürün olsa da anında fayda etse ıllam ne çok isterdim :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bendr sen diyince hatırladım şimdii :))
      Keşke keşke hatta bir ürünle direk makyaj yapsak çok abarttım aman yarabbi 😂😘

      Sil
    2. ahahaha kim bilir ilerde bence bu tarz şeyler olabilir canım ama biz görürmüyüz orasını çok şe edemedim 😊

      Sil
  7. Güzel bir yazı dizini olmuş sitenizi ilk ziyaretim takipe aldım kendi bloguma da beklerim sağlıcakla kalın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim sizde öyle
      Uğrayacağım çok blog var bir an önce fırsat bulup bakmak istiyorum

      Sil
  8. Meraktan aldım. Bir iki kere denedim ama sanırım beğenmedim ben bu ürünü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı fikir aynı düşünce ne kadar da güzelll :))

      Sil
  9. Ben hiç kullanmadım sanırım iyi ki kullanmadım:)

    YanıtlaSil
  10. Çok severek kullandım bnde ama sonra almayı bıraktım neden hatırlayamadım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevmemişsindir o zaman ya:P 😘

      Sil
    2. Yok kuzu ya sevdim cildime iyi gelmişti :)) kesin o ara ben depresyonda falandım saldım kndimi ondan almadım bi daha ... ki şuanda öyleyim hiçbir şey yapmuyorum almıyorum salışlar :)))

      Sil
    3. bende yapamıyorum halbuki şuan cildime bakmam lazım :))

      Sil
  11. Fena değil ürünlerden. Peeling olarak kullandım daha çok :)

    YanıtlaSil
  12. Ben sadece burun bölgeme kullanıyorum yüzüm kuru olduğu için çok kurutuyor.

    YanıtlaSil
  13. bende baya memnun kalmıştım başlarda ama dediğin gibi gözenek açıyor zamanla :)

    YanıtlaSil
  14. Önemli değil güzellik geç meç gördün ya :) nasıl vermeyeyim nasıl o kadar detaylı anlatıma :))
    Ben teşekkür ediyorum canım benim 😘💞

    YanıtlaSil
  15. Güzel bir bilgilendirme olmuş.Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  16. Ben de aynı yaa düzenli kullanamadım hiç :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunda düzenli olmamak lazım gibi en azından benim için ☺️

      Sil