13 Mart 2016 Pazar

Ugun Fiyatlı Organizerler

Merhabalarr :) Bugün konuğum başlıkta da belirtmiş olduğum gibi organizerlerim... 
Uzun zamandır kullanıyorum uzun zamandır aklımda yazmak aslında ama nasip bugüneymiş :) Normal akrilik organizerlerin fiyatları hepimizin bildiği üzere 40 liradan aşağı değil ama görünüşü sebebiyle hak etmiyorlar diyemem bende almayı düşünüyorum ama şimdi için değil ilerde evimde olsun diye almak istiyorum. Kullanmak isteyenler ve pahalı bulanlar için bu yazım onlara iyi gelecektir :) .Bazen anne sözü dinlememek gerekiyor ben en orta boyunu satın aldım. Orta boy dememe bakmayın çok küçüğü de olduğu için orta boy demek zorundayım :) büyüğünü alcaktım halbuki siz almak istiyorsanız büyük boy işinize çok iyi yarayacaktır :)

3 katlı mini minnacık bir çekmece aşağıda benim kullandığım halini de göreceksiniz :)


1. katta fondöten, allık ve farlarım var küçük olduğu için yerleşimimi ona göre değiştiriyorum :)

2. katta pudra, bb krem, rujlar, yine fondöten vs var :)


3. katta ise ojelerim var onlar için kapaklı bir kutu arıyorum bulunca o katta da farklı şeyler olacak :)


Buda onunla birlikte aldığım organizer küpeler, kolyeler vs var pekte kullanmadığım şeyler aslında sağdaki küpeler benim imza küpelerim diyebiliriz bir tek onları kullanıyorum :)

Kendi evime götüreceklerim tabi ki daha kaliteli sade akrilikler olacak hemde full set yapmayı düşünüyorum aklımdan çıkmazsa tabi :))


Fiyatlarına gelecek olursak 3'lü çekmece 9.90 tl diğer organizer ise 4.90 tl bir fiyatı var. Anlayacağınız gibi diğerlerine göre çok çok uygun :) Nereden bulurum diyorsanız Japon Pazarı tarzı yerlerde bulabilirsiniz mutlaka bir bakın derim...

Başka bir yazımda görüşmek üzere hoşçakalınn :))


21 yorum:

  1. Merhaba...
    İade-i ziyarete geldim.
    Çok pratik bu organizerler, ben de akrilik şeffaf olanları kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Bende Çeyizime alicam artık seneye inşallah kullanım aşamasında olurum sonbahara doğru :))

    YanıtlaSil
  3. Aaa şahaneymiş fiyatta gerçekten çok çok uygun :) O akrilikler koçtaşa ilk geldiğinde 20 tlydi ya işte o zaman alıp çeyize atmıştım. Sonra kullanmak için bir tane alayım dedim olmuş 30-40tl :/ Çok satınca kaçınılmaz son fiyat artışı :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa o zaman onunda indirimli olan bi yer bulmaliyim vardır muhtemelen en iyisi yurt dışı siteleri :))

      Sil
  4. Blogunuzu bir yorumunuzla keşfettim ve takipteyim:)) sizi de beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Funda hanımcım yorum yapmak istedim de yapamıyorum ben mi beceremedim ki :))

      Sil
    2. Hangi yorumumdan bulduğunuzu da merak ettim yazdım da ayrı yorum yapmışım sildim :)

      Sil
  5. Çok kullanışlı oluyor organizerler, yayıntı kalmıyor ortalıkta :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kesinlikle öyle heryer düzen içinde oh miss ::)

      Sil
  6. organizerleri çok seviyorum, her şey derli toplu :)

    YanıtlaSil
  7. Gerçekten çok iyi bende istiyorum almak ama önce ikea'dan şu 5'li küçük çemecelik oluyo ya ondan almam lazım içerisine bu kutulardan koyup dizmek istiyorum artık bit pazarı gibi karmaşık :( Annen haklı böyle çok daha düzenli ^.^

    YanıtlaSil
  8. Çok kullanışlı olmuş karışıklı hiç sevmem:// çekmeceliden bulursam alıcam fikir verdi bana hobi malzemeleriimi koyarım içine:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hobi malzemeleri için gerçekten ideal olurlar :))

      Sil
  9. çok kullanışlı gözüküyor, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  10. ne kadar çok şey var o minik çekmecelerde :)

    YanıtlaSil