28 Mart 2016 Pazartesi

Sessizlik Zamanı

Merhabaaa!!
Ne kadar samimi bir giriş yaptım öyle değil mi ünlemler le girdim. Tam benlik şeyler bunlar dimi. Durun işin içini anlatayım..
Güzel günlerim oldu bu hayatta evet ama en güzel günlerim onunla oldu sözlümle...
Hayallerim, heyecanlarım onunla daha bir güzel oldu.
Bana göre mükemmel bir aşk ve bi çoğunuzun inanamayacağı kadar gerçek...
İlk görüşte aşka inanır mısınız? ben inanmazdım Veli'mi görene kadar...
Ne mi oldu onu ilk gördüğüm ilk anda, aşık oldum beynim allak bullak oldu ondan başka birşey düşünemez oldum. O nasıl aşık oldu biliyor musunuz oda aynı ben gibi ilk görüşte aşık oldu.
Farklı günler farklı mekanlar ama ilk bakış...
Birine ilk görüşte %100 güvenir misiniz?
Ben güvendim işte iyi ki güvendim ve bunu ona söylemekten asla çekinmedim biliyorum çünkü bunu öğrenince bana asla bunu kullanmaz...
Onu ne kadar sevdiğimi inanın size burdan kelimelerle anlatamam ama hani şu sevdiğini anlatan insanlar var ya bende ondanım işte ne kadar anlatsam da bıkmam...
Aklım başımda artık anlatmıyorum ki nazar değmesin sevgimize.
2 yılı geçti birlikteyiz aşığız ve deli gibi seviyoruz birbirimizi. 6 aydır da sözlendik ve bizim resmi en mutlu günümüzdü bugün dönüşte ne oldu biliyor musunuz kaza geçirdi ufak bi kaza Allah'tan kimseye birşey olmadı o an ne kadar korkuyorsunuz sebep sizsiniz çünkü senin için geldiler ve dönerken bunlar alıyo...
Sözlenmemizin o ilk heyecanını yaşayamadık...
Neyse bugünleri de atlattık ben mi benim hayallerim onun hayalleri öyle büyük hayaller kurmadık aslında ama bugünler de işler yolunda gitmiyor ve bizim istediğimiz gibi olmuyor suç bizde mi asla değil ve biz yine birbirimizden kopmuyoruz kenetlendik. Dua edin bizim için olur mu... 
Ufak bir isteğimiz tek temennimiz o yapılsın istek değil aslında olması gereken birşey sadece zamanında olsun istiyoruzz...

Onu gördüğümde ki heyecan hiç geçmiyor hala onu gördüğüm de aklım çıkıyor ne yapacağımı bilmiyorum yemek yerken zorlanıyorum hala aslında biliyor musunuz elim titriyor nedenini bilmiyorum heyecan ama güzel bitmesin geçmesin...

Veli benim ''Hayat Işığım'' onsuz kalırsam (Allah korusun) ben karanlıkta kalırım yolumu bulamam ki.
Gözümün gördüğü, gönlümün aldığı, aklımın kaldığı, yüreğime sığan tek insan o benim sevdiğim adam!


Burdan sesimi kimse duymaz biliyorum Veli'm görür onunda ben bakmasını çok istemediğimden görmez sadece dökmek istedim içimi...
Herşey herkesin gönlüne göre olsun benim sevdiceğim benim olsun <3

İyi ki varsın, iyi ki benimsin, iyi ki hayatımdasın seninle olan herşey o kadar iyi ki ne gelirse senden gelsin başım gözüm üstüne yeter ki yanımda ol her zaman olduğun gibi :* <3 <3



Bugünlerde yazmayı düşünmüyorum herhangi birşey üzerine zaten sınav zamanım da yaklaşıyor. Belki gelecek olursa yine iç döküş yazısı gelir..

Süslü'me önce benim yüzümü güldürdüğü için sonsuz teşekkürler ediyorum sonra da haftanın blogu seçtiği için teşekkür ederim. İyi ki tanıdım Süslüm seni :*

Ause'me de çok teşekkür ederim onun yeri bende çok başkalaştı... Birşeyler paylaşıyoruz onunla konuşarak ve bana çok iyi geliyor. İyi ki tanıdım dediğim insanlardan biri daha işte blogun güzelliği :*


BİRİNİN SANA BİRŞEY YAPAMAZSIN DEMESİNE İZİN VERME. HATTA BENİM BİLE.BİR HAYALİN VARSA ONU KORUMAN GEREK.İNSANLAR BİRŞEY YAPAMAZ VE SENİNDE YAPAMAYACAĞINI SÖYLERLER.BİR HAYALİN VARSA ONU ZORLA AL.

Film:Umudunu kaybetme
esinlendiğim blog sahibi: Gözde'nin Blog Günlüğü





54 yorum:

  1. Kuzuuum çok geçmiş olsun , Allah korumuş ... sevginiz, aşkınız daim olsun canım benim üzülme sen hiç . Olacak varmış olmuş şükür ki kimseye bir şey olmamış ... dualarım seninle her şey çok güzel olacak lütfen kndini suçlama sınavlarına konsantre ol :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.. inşallah olur inşallah. Sınavlar bekler acelesi yok veremezsem veremem yani :)

      Sil
  2. Merhabalar,blogunuz çok hoş,takipteyim:)banada beklerim.
    sundaybunday.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Çok geçmiş olsun, Allah beterinden saklasın. Nasıl korkmuşsundur!
    En kötüsü bu olsun ve hayallerin, heyecanın ve mutluluğunuz hiç bitmesin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Aminnn. Evet malesef korktum :(
      Inşallah güzel dileklerin için çok teşekkür ederim hepimizin inşallah :)

      Sil
  4. Süslünden geliyorum bende ama buram buram aşk kokan yere düşmüşüm ki! bende pek severim ünlemleri :)) Allah tamamına erdirsin ;) Bana da beklerim ki ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ilk defa bir haykırış oldu benim için ki :)) amin tüm isteyenlerin. Gelicem mutlaka :)

      Sil
    2. Güzel haykırış olmuş, bizde şahit olduk 😄 Allah bozmasın, mutluluğunuz huzurunuz daim olsun 😉

      Sil
    3. fazlasını yapabilseydim keşke aklımda ne olan varsa haykırsaydım yapamadım :) amin inşallah herkesin hepimizin :))

      Sil
  5. geçmiş olsun canım, mutluluğunuz daim olsun..
    sınavlarında başarılar, kendine iyi bak <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Hepimizin inşallah... :) sende kendine çok cici bak ♡

      Sil
    2. iyi geçiyor mu sınavlar :)

      Sil
    3. Bizim üni sınavları geç yapanlardan maalesef başlamadı daha haftaya başlayacak ve bende bir gram çalışma isteği yok :(

      Sil
  6. Çok geçmiş olsun, Allah korumuş gerçekten.. Her şey daha güzel olucak eminim ben sevgi ve güven olduğu sürece hallolmayacak şey yok :)) Sınavların da güzel geçsin ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimmm.insallh olur
      inşallah tek isteğim bu. Sınavlara bakarız :) ♡♡

      Sil
    2. Ben sana geç dönebildim :( herkese kulaklarımızı kapatmalıyız yapamayacağımızı söyleyenler de dönüp kendilerine baksınlar dimi :))

      Sil
    3. Hiç önemli değil yaa hem gördün de zaten :)
      Aynen öyle doğru bildiğimizden şaşmamak gerek :)) :* :* ♡

      Sil
    4. Komşumun ismi de geçmiş geldim hemen :)

      Sil
  7. Canım çok geçmiş olsun ama üzülme bu da sizin sınavınızdı ufak sıyrıklarla atlattınız diyelim musmutlu günler sizi bekliyor inşallah :) ihmal etme buraları özletme kendini Çok öpüyorum:*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım. Inşallah hepimiz mutlu olalım :))
      Toparlayinca döncem belki içimden gelenleri yazarım yine :) bende çok çok öptüm :* :* ♡

      Sil
  8. inşallah istediğiniz her ne ise hayırlısıyla olsun canım. sevginiz aşkınız hiç bitmesin. mutlu mesut yaşayın ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Inşallah... çok teşekkür ederim hep birlikte olalım :))

      Sil
  9. Çok geçmiş olsun :( Veli ile mutluluklar dilerim ♥ Allah ömür boyu mutlu etsin inşallah ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ ol canım. Teşekkür ederim amin inşallah hepimizi ♡♡

      Sil
  10. Geçmis olsun. Haftanin blogu secilmeni tebrik ederim. Ben de beklerim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimmm.. hemen geliyorum :) 
      sevgiler

      Sil
  11. Merhaba süslü puslu sayesinde blogunuzu keşfettim ve takibe aldım. Bana da beklerim. Sevgiler.
    www..nilgunozenaydin.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba... Teşekkür ederim geliyorum hemen sevgiler

      Sil
  12. Mergaba haftanın bloğu etkinliğinde süslü püslü sayesinde tanıdım sizi sevginizi ne güzel dile getirmişsiniz yüreğinize sevginize sağlık :). Rabbim ayırmasın sizi tamamına erdirsin her şey gönlünüze göre olsun :) sevgilerimle.

    kurabiyecimiss.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :)) çok teşekkür ederim bu güzel sözleriniz için. Mutlu ettiniz beni :) amin inşallah herkesin gönlüne göre versin Allah'ım
      sevgilerlee :))

      Sil
  13. Güzel bir iç döküş yazısı olmuş. İnşallah mutlu olursunuz. Sınavlarında başarılar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim inşallah hepimiz mutlu oluruz. :))

      Sil
  14. Süslü pusluyle tekrar keşfettik sizi, ben de bloguma beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
  15. Çok teşekkür ederim Ause'mm.
    Umarım istediğimiz gibi olur. Ve yine umarım ki sende ve senin gibi güzel kalpli insanların da istediği gibi hayatları olur. Tek isteğim ufacık bir mutluluk. Sonsuz teşekkürler ederim ve mutluluklar diliyorum senin için de.

    Bana verdiğin desteği burda da dile getirmek ayrıca keyif verdi bana da..
    Sende iyi ki varsın samimi güzel yürekli insan :) Evet dokcem gibi daha da o dökülme anını bekliyorum gibi biraz :)

    YanıtlaSil
  16. Hemen uğruyorum teşekkür ederim :))

    YanıtlaSil
  17. Merhaba,

    Kocaman mutluluklar diliyorum :)

    Renkli günler!

    YanıtlaSil
  18. Merhaba, çok teşekkür ederim
    İyi geceler :)

    YanıtlaSil
  19. Canım ya, kaza anı'nı okurken aklım gitti bir an bir şey oldu sandım :( Çok şükür ki bir şey olmamış, ALLAH seni sevdiğine, sevdiceğinide sana bağışlasın inşALLAH.
    Hayat çok kısa, hiç bir şeyi kafanıza takmadan anın tadını çıkarmaya çalışın.
    AŞKınız bir ömür bitmesin inşALLAH.
    Hayırlı geceler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallah herkesi sevdiğine bagislasin
      Simdilik bu yönde ilerliyoruz bakalım
      İnşallah inşallah :)
      Günaydın :)) ♥♥♥♥

      Sil
  20. çok geçmiş olsunnn, mutluluk hep seninle olsunnnn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimmm. İnşallah hepimizle olsun :)

      Sil
  21. Geçmiş olsun!
    Mutluluğunuz daim olsun :)
    Haftanın blogu olduğunuz için tebrik ederim :)

    Ne çok temenni birikmiş :D

    Evlilik üzerine bir yazı yazmıştım yeni tam da bu aşamalar için :)

    Sevgiler kocaman

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çooook teşekkür ederim :) :)

      Mutlaka okuyacağım sınavlar bi geçsin de :))

      Sil
  22. Mutluluğunuz ve heyecanınız daim olsun :) Ne kadar güzel yansımış yazına duyguların...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim hepimizin inşallah
      hissettirdiysem ne mutlu :)

      Sil
  23. Muhabbetiniz baki olsun! Blogunu keşfediyorum, bana da beklerim kardeş ♥

    YanıtlaSil
  24. Çok geçmiş olsun benim bloguma da beklerim

    YanıtlaSil
  25. Yanıtlar
    1. İyi valla sen nasılsın 😊 Yeni yayın hazırlayayım en iyisi olmuyo böyle 😂

      Sil