22 Mart 2016 Salı

Isana Men After Shave Balsam Hydro

Merhaba arkadaşlar bugünkü yazımda Isana Men After Shave Balsam Hydro bahsediyorum

Biliyorsunuz ki bugünlerde makyaj bazı olarak tıraş sonrası balsam furyası kaptırmış gidiyor. Nikkie Tutorials'ın başlatmasıyla Ayşegül Kaplan, Duygu Özaslan ve Görkem Karman'dan Nivea Men After Shave Balsam'ı biz kadınlar dünyasında makyaj bazı olarak kendi lehimize çevirdik... Erkeklerin de dünyasını ele geçirmiş olduk resmen :)

Bende bu furyaya kaptırdım kendimi ve yana yakıla Nivea'nın balsamını aradım ama hiçbir yerde yok kara borsa oldu galiba :D En son Rossmann'dan kendi markası olan balsamı almaya karar verdim ben aldığımda indirimli fiyatı 8tl'ydi Nivea'nın en indirimli hali 12 lira biliyorsunuz ki 32 lirada kendi fiyatı :) 
Aslında elim çok korkarak gitti Isana'ya herkes Nivea kullanıyor ben neden bunu alıyorum dedim ama canıma yetti çarşı, avm gezdim hiçbir yerde bulamadım aldım.
İçerisinde önemli olan madde gliserin bulundurmasıymış bizim amacımıza uyması için. Neyse ki Isana Men After Shave Balsam Hydro da bu var :) 


Kaç kere kullandın derseniz 2 kere kullandım ilk izlenim olarak düşünebiliriz bu yazıyı.
İlk kullandığım da pudra kullandım ve gezmelere çıktım akşam geldim baktım ufak bir oynama yok normalde asla kalmaz suratım da özellikle gece yatarken çıkardım ve o saate kadar benimla kalabilmeyi başarabilmişti. Bu yüzden tebrik ediyorummm :))

Benim cildim de bildiğiniz gibi egzama var hem hassas hemde alerjik yapıya sahibim buna rağmen herhangi bir sorun yaşamadım. Cildim aşırı kuru benim ne yaparsam yapayım soyulmalarım asla geçmiyor. Kullandığım zaman o kabuklanma da asla ortaya çıkmadı. Hadi burda da bi kere daha tebrik edelimm :))


Gelelim şimdi Isana After Shave Balsam Hydro'nun vaadlerine;
Tıraş sonrası cildi canlandırır ve cildin bakım ihtiyacını karşılar.( burda başta ki iki kelimeyi çöpe atın gerisi cepte :) ) 
İçerisinde ki Allantoin, Avokado yağı ve Panthenol gibi etken maddelerden elde edilen Hydro-Kompleksi cildi nem kaybına karşı korur. ( allantoin açıklamasını aşağıda bulacaksınız)
Cildiniz kadifemsi bir yumuşaklığa bürünür.
Yağlanmadan cilt tarafından hızla emilir.

 Allantoin nedir ve özellikleri;  Cilt hüzrelerine karşı tedavisel etkisiyle bilinir. Yara iyileşimini hızlandırıcı etkisi vardır.
Yara iyileştirmede Allantoin’in etkisi biraz karışıktır. Önce ölü hücre uzaklaştırılır ve yaralı alan temizlenir. İyileştirme ve hızlandırma etkisi bunu takip eder. Bir çok durumda birkaç uygulamadan sonra yara ağrılarının ortadan kalktığı görülmüştür. Kötü bir şekilde yaralanmış, ezilmiş ve sert havaya maruz kalmış cilt üzerinde iyi bir iyileşme sağlar. Allantoinin diğer özelliği keratolitik hareketidir. Uygulandığı cilde yumuşaklık, düzlük ve sağlıklı görünüm verir. Daha az önemli olmak üzere bir diğer özelliği, cilt nemi üzerindeki yararlı etkisidir.

Tıbbi ürünler ve dermotolojide kullanımı:

Vazelinde % 5 Allantoin, kemik ülserleri, psoriasis ve kuru cilt tedavisinde yarar sağlar. Ayrıca Allantoin içeren formülasyonlar, egzama (benim için bu kısım ne kadar anlamlı anlatamam), ellerin kontaktdermatitisi, hiperkeratotis, periodontotis ve ağızdaki ısı kabarcıkları ve mukus (mukoza) zarları üzerinde yararlı etkiye sahiptir. Özellikle bir avantajı, keloid oluşumu olmaksızın yaraların iyileşmesidir. Allantoin için uygun araçlar, yağ-su emülsiyon tiplerinin yıkanabilir merhemlerini kapsar. Allantoin’in formülasyonun sulu fazına dahil edilmesi tavsiye edilir.


Başka bir yazımda görüşmek üzere hoşça kalınn :))

12 yorum:

  1. Markanın bir farkı olacağını sanmıyorum güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  2. Rossmann Mersin'e açılsa ben de alırım :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Inşallah açılır :)) allantoini bulmayı hedefliyorum belki bizim egzamalara o iyi gelir :))

      Sil
  3. Yorumu görünce birden uçasım geldi :)) ♥♥ allantoin beni benden aldı açıkçası normal günlerde de kullancm cildime iyi gelebilir belki :))

    YanıtlaSil
  4. Ben hala traş balsamını baz olarak kullanmaya sıcak bakamıyorum.Sonunda gidip alıcağımı biliyorum ama:)Güzel yazı olmuş emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşvik etmiş olayım alın mutluka :)) sonucta ters bir etkisi yok :) çok teşekkür ederim :))

      Sil
  5. Ahh umarım inşallah :)) teşekkür ederim iyi dileklerin için ♥♥

    YanıtlaSil
  6. Kendimi traş losyonu kullanırken hayal edemiyorum hala :) Ancak mantıklı bir tercih yapmışsınız, markadan markaya çok bir şey fark edeceğini zannetmiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zamanla alışırsınız :)) evet marka fark etmiyor önemli olan içeriği :))

      Sil
  7. Eşim de Avon markasınınkini kullanıyor. Ama ben hala bu niyetle kullanmayı düşünemiyorum :)

    YanıtlaSil