9 Mart 2016 Çarşamba

Garantiden Gelen Telefona Dikkat

Aşağıda yazdığım yazı kendi düşüncelerimdir profesyonel yaklaşım yoktur...


Merhaba arkadaşlar bugün konumuz belli telefon öncelikle uyarmak istedim konu hakkında ne kadar bilgim olmasa da yazmak istedim...
Samsung telefonum geçen günlerde bozuldu açılış modunda kaldı bende servise gönderdim telefon geldiğinde anakartım değişmesi gerektiği için değiştirmişler bunun dışında telefon kapağımı ve bataryamı da değiştirmişler. Kapağımın yanlarında kırıklık vardı çok mutlu oldum o yüzden, bataryada hafif şişlik vardı ama sonuçta 2 ay sonra garantisi bitecek değişmesi iyi oldu...
Sorunumuza gelelim telefon geldi tabi ki format atıldı bende play storeden uygulamalarımı yüklemeye başladım öncelikle antivirüs programım olan 360 security yükledim sonra diğer uygulamalarımı yüklemeye başladım bittiğinde virüs taraması yapayım 2 tane sistem açığı buldu ; 1. sms 2. ise Bradanywhere sistem açığıydı. Ekran resmini çekmiştim aslında koyacaktım ama silinmiş. İlk defa virüs tehtidi yaşıyorum bu arada çok ciddi şeyler yazdığı için korktum biraz açıkçası hemen telefona format attım tekrar 360 Security yükledim gitmemiş sonra diğer tüm antivirüs programlarını yükledim onlarda da buldu tekrar format attım yine gitmedi geçmesi için ya telefonumu garantiye gönderecektim yada lolipop olarak yükseltecektim 2 ay bekleyip bunu yapmayı düşündüm ve garantiye göndermedim. 
Telefonuma kuzenimin önerisiyle Cm Security'i yükledim uygulamaları da kilitleyince bu sorun çözümlenmiş olarak gözüküyor. 360 Security seviyorum yalnız Cm Security de telefonunuza biri 3 kereden fazla girdiğinde ön kameradan çekim yapıyor kim telefona dokunduysa görmüş oluyorsunuz böylece benim ihtiyacım yok ama belki sizin olabilir yazmak istedim :)

Yazma konusunda biraz tembelim kabul ediyorum yalnız bu aralar ufak tefek alışverişler yapıyorum o yüzden yazmaya vaktim kalmıyor kusuruma bakmayın...

Başka bir yazımda görüşmek üzere hoşçakalın...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder