12 Mart 2016 Cumartesi

Flormar Terracotta Blush (Allık) No:40

Merhaba arkadaşlar bugünkü konuğumuz Flormar Terracotta Blush-On No:40 ;
Ben bu allığa B-A-Y-I-L-D-I-M :) ambalajı ve şekli sayesinde sürekli elimde yan bir şekilde tutasım geliyor. 9 gr ağırlığı var ve bana ben hiç bitmeyecem sen beni kullan sorun yok diye bana sesleniyor resmen:) .Terracotta  (pişmiş toprak anlamına geliyor). Kadifemsi yumuşacık dokusu beni benden alıyor açıkçası uygulamak çok hoşuma gidiyor içinde kesinlikle sim yok ışıl ışıl parlıyor yüzünüz. Şimdilerde ambalajı yenilenmiş bir şekilde satılıyor anladığım kadarıyla .

Flormar'ın allık hakkındaki yorumu ise şöyle;
Terracotta Blush-On'un yumuşak kadifemsi dokusu cilde canlı ve sağlıklı bir görünüm kazandırır. Aynı zamanda özel formülü sayesinde cildin nem dengesini korur, besler, yatıştırır, dış etkenlere karşı korur. Bu allık serisi doğal içerikler ile ışıltılı bir makyaj imkanı sunarken aynı zamanda mat sonuç yaratan renkler de barındırır.( %100 katılıyorum :))


İndirimsiz fiyatı 36,90 tl şuanda 26,90 tl'ye satılıyor internet adresinde. Allık alma düşüncesindeyseniz bence mutlaka bunu almalısınız. Rengi herşeyi çok güzel araştırdığım kadarıyla 45 numaradan memnun olan kimse göremedim içerisinde sim olduğunu da söylemişler. 
Normal ışıkta ışıl ışıl parlamıyor ev ortamında ama güneşte kendisini belli ediyor kendisini hemen. Tekrar söylüyorum ben buna bayılıyorum :)

Bugün de benden bu kadar başka bir yazımda görüşmek üzere hoşçakalın :))

14 yorum:

  1. Rengi çok hoş allık bi aldın mı ömürlük gibi bitmiyorr Eğer bir gün bitirirsem bunu deniycem mutlaka:))

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle tavsiye ederim blog sayfamı düzenlemeye çalışıyorum senden açelya damdelenden ve gözdenin blog günlüğünden etkilendim şu güne kadar anlamıyorum diye dokunmadm ama uğraşınca oluyo gibi yavaş yavaş düzeltmek gerekiyor :)

    YanıtlaSil
  3. Rengi çok hosmus hiç denememistim ama mutlaka göz atacağım birdahakine:)

    YanıtlaSil
  4. Flormar'ın puff blush allığını kullanıyorum gerçekten rengi kalıcılığı süper ona da bir bak derim ^.^ bende bu ürüne bakayım ;)

    YanıtlaSil
  5. Bakarım tabi hemen not alıyorum :))

    YanıtlaSil
  6. Bende Gosh marka allık kullanıyordum kırdım geçen gün. Preslediğimde eski halinde daha iyi sonuç verdi. Rengi tam benim aradığım ton, deneceğim canım :)

    YanıtlaSil
  7. Gosh ürünlerini bende denemek istiyorum :) ohh kurtarmışsın oda güzel :) mutlaka dene diyorum :)

    YanıtlaSil
  8. Terracotta tarzında hiç allığım yok :) Bir ara heveslenmiştim ama nedense yine unutmuşum listeye ekleyim bir indirim zamanında alınsın :)))

    YanıtlaSil
  9. 9 gr bir allık oldukça korkutucu... Ben 5gr allıkları bitiremiyorum, bunu ömür boyu sürüştürürüm sanırım :) Rengi çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle nerdeyse 2 yıllık ömrü varda asla bitmez :)) çok teşekkür ederim :))

      Sil
  10. Bende de bunun farklı bir rengi var. Kullan kullan bitmiyor yalnız, ömürlük resmen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hah diğer allığımdan sonra buda kırıldı preslemem lazım :))
      Bitmeyecek gibi gerçekten

      Sil