3 Mart 2016 Perşembe

Flormar 403 Numaralı Ojem

Merhaba arkadaşlar bugün sizlere ojemi anlatacağım. Bu ojeyi çok ama çok beğendim ojemi tek konu olarak yazmak istedim bahar aylarına girdik renkli ve canlı ojelerin meydana çıkma zamanı da geldi. Evde boş boş dururken aklıma bu oje yani Flormar 403 baby blue isimli ojesi geldi hazır havalar da iyi dışarı çıkmasamda sürmek istedim.



Gelelim konumuza oje rengi çok güzel ama sürümü benim için zor oldu 3 kat sürdüm ve oje kurutucu kullanmama rağmen 1 saat sonra bile tam kurumadı hemde katları çok ince sürmeme rağmen ama bende de sorun var galiba sol elimde hiç sorun yaşamadım sağda iz çıktı bol sürmüşüm demek ki. Resim de ellerim koyu çıkmış ama oje rengi gayet güzel diyeceğim o ki bu oje elinizde yoksa mutlaka alın :)
Sizinde yaz için oje önerileriniz varsa yorumlarınızı bekliyorum

Başka bir yazımda görüşmek dileğiyle hoşçakalın :)

2 yorum:

  1. Bende de var aynısı, rengine bayılıp almıştım süremedim, kullanamadım dediğin gibi çok geç kuruyor bende deliriyorum :)

    YanıtlaSil