2 Mart 2016 Çarşamba

Durulanan Saç Kremi Gliss İlk İzlenim

Merhaba arkadaşlar bugün sizlere Gliss Saç Kremi deneyimimden ilk izlenimimi anlatacağım. Uzun zamandır yazı yazamıyorum önce bilgisayar sonra telefon bozuldu şansıma o yüzden özür dilerim telefon olmayınca benim için bilgisayar tek başına işe yaramıyor :) 
Gelelim konumuza... Öncelikle saçlarımdan bahsedeyim ince telli, kuru, az, yıpranmış ve boyalı saçlara sahibim. Saçlarımı nişanımda uzun olsun diye kestirmiyorum, inanmıyorum kestirince daha hızlı uzayacağına bende bıraktım yıpranarak uzansınlar :) saçlarımı düzenli kestirdiğim sürece inceliğinden ve kuruluğundan (elektriklenmesi ve şekil almaması da var tabi) başka şikayetim yok açıkçası hep yumuşacık ve kolay taranır. Saçlarım şuan yıpranmış olduğu için yumuşaklığında biraz sıkıntım var ama en önemlisi tarama sorunum kesinlikle saçlarımı her gün zorlanıyorum ve saçlarım yıkandıktan sonra açmak bu aralar işkenceye döndü saçlarım birbirine dolaşıyor ve ben saçımı tararken canım yanmadığı için hırpalayarak tarardım ama şu son 1-2 aya kadar şimdi taradıktan sonra akşama kadar saç diplerim acıyor. Bende bunun için saç kremi arayışı içine girdim ve durulanmayan saç kremi almayı düşündüm ama sonradan vazgeçip durulananlara döndüm ilk olarak kozmetik dükkanlarında dolandım ve Gliss Million Gloss saç kremimi aldım fiyatı 7.5 liraydı baya uyguna aldım yani. Sonra Watsons'a gittim alışveriş için şuan neler aldığımı hatırlamıyorum ama kasada Gliss Ultimate Repair saç kremini hediye ettiler ama nedenini söylemediler bende sormadım acelem olduğu için.



Hediye edilen saç kremini denedim ve hemen ilk izlenim olarak yazmak istedim saçlarımı genelde 3 kere farklı şampuanlarla yıkıyorum önceki yazılarımda da söylemiştim yıkadıktan sonra saç kremimi 1 dakika boyunca masaj yaparak uyguladım yıkadım biraz beklettim ve havluyla biraz kurulama işlemi yaptıktan sonra taramadan kuruttum biraz nemli bırakıp taradım ve çok kolay bi şekilde  saçlarımı taradım ve sonucunu gerçekten merak ettiğim için 3 gün boyunca saçlarımı taramadım toplu durdu ama inanılmaz karıştı taramayınca ben yok açılmaz diye düşündüm ama çok az arka saçlarımda kolye nedeniyle kırılmalar olduğu için sadece o kısım da hafif bir zorlanma oldu ayrıca saçlarım nemlendi ve hoşuma gitti pazartesi günü yıkadım ve şuan hala yağlanmadı söndü sadece benim saçım için normal durum benim için bu bitmeden Gliss Million Gloss saç kremini de denersem yazarım
Kremin üstünde Türkçe yazılar vardı ama merakımdan altından ne çıkacak diye kaldırdım Saç kremi ekstra hasar onarımı ve kolay tarama vaat ediyor. Kolay taramada benden kesinlikle geçti.
Bu krem çok yıpranmış ve kuru saçlar için üretilmiş.

Gliss Ultimate Repair sıvı saç kremini önceden de  kullandığım için şimdi birlikte kullanarak elde ettiğim sonuç bu şekilde...

Başka bir yazımda görüşmek dileğiyle hoşçakalın :)

2 yorum:

  1. bende saçlarımı 3 kere şampuanlıyorum :D kolay tarama konusun da çok başarılı saçı hemen açıyor :) birde saçlarımı yeni kestirdim upuzundu zor alıştım ama şimdi gözüme güzel gözüküyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O bir hastalik galiba bizde :)) Aaa bende daha yeni kestirdim 1 hafta falan oluyo ama maksat sağlıklı görünen saçlara kavuşmaktı :))
      Güle güle kullan yeni saçlarını ben öyle fazla kestirince 1 hafta ağlardım neden yaptım diye şimdi yine kestirsem yine ağlarım galiba :)

      Sil