9 Mart 2016 Çarşamba

Avon Seeing Stripes Cool Collection (Allık)

Merhaba arkadaşlar bugün sizlere Avon markasına ait allıktan bahsedeceğim kuzenim hediye etti 6-7 aydır elimde olan bir allık nasıl olduğunu yazmanın zamanı geldi de geçiyor bile :) Resimde de belli olduğu gibi ışıltılar var içinde 



Öncelikle kötü özelliklerinden bahsetmek istiyorum; çok fazla tozutuyor, fırçaya dokundurduğum an fazlaca geliyor özellikle koyu kısımlardan alınca pekte doğal olmayan görüntü elde etmiş oluyoruz...
 İyi özellikleri ise; 6 farklı renk olduğu için renkleri karıştırarak tonunu isteğinize göre ayarlayabiliyosunuz benim en fazla kullandığım kısımlar da belli, arkasında büyük bir ayna olması da avantaj tam çantaya atmalık, açık olan pembeylede cildinizi biraz aydınlatabilirsiniz ama ben hiç sevmedim o tonunu...

Sonuç olarak ben yinede kullanmaktan zevk alıyorum 

Avon internet sitesinden adını arattığım da herhangi bir sonuç elde edemedim satıştan kaldırılmış olabilir.


Başka bir yazımda görüşmek üzere hoşçakalın :)


10 yorum:

  1. Sanırım bu baya eski çünkü bende hiç görmedim :)) Bende 3'ü 1 Arada Allık, Bronzlaştırıcı, Aydınlatıcısını aldım. Onda problem yaşamadım lakin farları da fırçayı değdirince cozutuyor fazlalığını kenarına vurarak atıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Hediyeye zeval olmaz efenim :)) Avon kullanırken düşünmek gerekiyo demek ki bi ürünlerde Güle güle kullanın :))

    YanıtlaSil
  3. Renk tonları çok hoş pembeli sevdim ben bunu:)))

    YanıtlaSil
  4. Yazarken aklıma gelmedi değil süslü püslü görürse yorum bırakır diye :)

    YanıtlaSil
  5. Kullanılan fırça da önemli tozutma konusunda, renk çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  6. Evet çok önemli daha küçük bi fırça kullanıyorum seyehat tipi sorunda ortadan kalkmış oluyo :)

    YanıtlaSil
  7. Ben renklerini çok sevdim ama rastlamadım daha önce bu allığa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy buda hediye olduğu için benimde haberim yok :)) artık satılmıyormuş :)

      Sil
  8. Renkleri çok güzel ama ♥ Güle güle kullan ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kırıldı yahuu :)) daha yeni oldu hemde bi yazcam yine yazısını :) ❤️❤️

      Sil