9 Ocak 2016 Cumartesi

Uygun fiyatlı indirimli alışveriş :)

Merhaba arkadaşlar bu yazımda başlıkta da belirtmiş olduğum gibi uygun fiyatlı kozmetik alışverişimden bahsedeceğim uzun zamandır yazmıyorum aslında hem yeni yıl hem sınav zamanı üniversiteye yolculuk hemde sözlümle birlikte birlikte olma fırsatını yakalamam hemde hasta olmam geç yazmama sebep oldu. Öncelikle herkes yeni yılda ne istiyorsa onun kabul olacağı bir yıl geçirmesini diliyorum.. Ve konumuza dönelim aslında alışverişim daha fazla diye hatırlıyorum hem yerleştirmem hemde aile boyu hasta olmamızdan dolayı elime geçenleri direk paylaşmak istedim. Fırça ağırlıklı bir alışveriş paylaşıyorum :)



İlk sırada Watsons alışverişim var True Spirit makyaj setim ilk fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 40tl'ydi almadım sonra 21 tlcik olmuş yine almadım niye almadım biliyorum ama şimdi nedeni belli olacak sanırım :) son indirimle 10.50 tl'ye aldım :) aslında görünüşlerinden çok kaliteli birşey olacağını beklemiyordum göz fırçasını henüz kullanmadım pek çekici gelmiyor bende far sevmiyorum zaten :) ucuz fırça almak istiyorsanız ideal seçim bence aşırı yumuşaklık beklemeyin değil ama pudra ve allık fırçasıyla yinede yüzümde baya gezdiriyorum :)


Bilmeyenler için ilk fırça göz fırçası, ortadaki fırça kontür fırçası kontür yapmayanlar fondöten fırçası olarak kullanabilirler, son fırçada pudra ve allık fırçası ama pudra için bunu kullanın allık içinse altta göstereceğim fırçayı kullanın


Sıradaki ürün Rossmann'dan allık fırçası sık kıllı bir fırça ama beklentilerim yüksek değil henüz kullanmadım ama bence dökme yapacak bir fırça 4.19 kr almıştım bişey kaybetmem diye aldım hiç işe yaramazsa toz almak için kullanırım :D


 Sıradaki fırça Gratis'ten pek de önemli bi fırça değil aslında yüzde kalan fazlalıkları almak için zaten fiyatı 3.90 kr bende aldım markası eklips natural bu arada :)






Sıradaki kalemi de galiba Rossmann'dan aldığım Silver Shine göz kalemi 3.00 tl'ydi elime süreyim nasıl dedim baya yumuşak sürüşlü olduğu için hemen aldım zaten fiyatı da gayet güzel diğer göz kalemlerimi bıraktım şuan bunu kullanıyorum silerken de rahat ediyorum :)


 Sırada makyaj çantam var buda Rossmann'dan 4 tl'ye aldım sonra nerde gördüm hatırlamıyorum ama 3 tl'di :)



 Ne çok Rossmann alışverişim olmuş bu fondöteni de oradan aldım 4 tl Rival de young markası sadece 03 sand bu fiyata aman alırken şaşırmayın başka bir tane daha 03 sand var mavisi daha belirgin fiyatından emin olmak için barkodunu kontrol ederek almanızı tavsiye ederim :)


Ve sıra geldi aldıktan çook sonra farkettiğim Watsons'tan aldığım  Elidor Canlandırıcı Kuru Şampuan'a raf fiyatı olarak 7 lira civarı yazdığına çok eminim ama kasada 14.90 olarak çıktı fırça seti ve kuru şampuana toplamda 25 tl ödediğimi bir türlü idrak edemedim ve almış bulundum benim için şuan çok kıymetli kendileri :)


Sıra geldi küpelerime bunu Koton'dan aldım fiyatı belli 6 tl bende genelde yıllanan tek küpe çeşidi vardı farklı küpelerimde olmasına rağmen tektaş küpeler boyut olarak bunlar değil yuvarlak kesim daha büyüklerinden takıyorum ama küçükte seviyorum ve altındaki küpelerde hoşuma gitti almak istediğim 3 çift daha küpe var yine yuvarlak kesim ama bi bakalım bunlar kaliteli çıkacak mı dimi :)


Elime geçen alışveriş ürünlerim bunlardı ortalığı karıştırma gücüm yerine gelince onlarında yazısını yazarım :) Sırada ki postta görüşmek üzere :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder