28 Ocak 2016 Perşembe

Rossmann,Gratis ve diğer alışverişlerim

Merhaba arkadaşlar bugünkü konum yine bir alışveriş olacak sizi uyarmıştım Rossmann'dan alışveriş yaparken ben bu defa kendi kendimi yaktım sözlümün yanımda oluşuyla olacak ki bakmayı unuttum kodlara aldıklarımı aslında sizler 2-4 lira arası bir fiyata alabilirsiniz ama farklı renkler olmak nedeniyle... :) 


İlk sırada Rossmann var Essence XXXL nude lipgloss bende ki rengi 01 shy beauty 4tl'ye aldım (1.sıradaki)
Essence XXXL shine lipgloss 01 pure chic (sondaki resim) 6tl'ye aldım alış amacım aslında kalan rujlarımla yeni bir renk oluşturup kullanmak :)
Yine Essence lipstick 13 love me  isimli ruju 8tl'ye aldım 
Kalpli kutuyuda japon pazarından 1 tl'ye aldım :)



Sıra geldi Gratis alışverişime  Wet N Wild Shine şeffaf oje koruyucusu 2.26 tl'ye aldım :)



Sırada ki Watsons alışverişim bunu aslında önceden almıştım hatta yazısını yazdım fiyatı 7.99tl yavaş yavaş hoşuma gitmeye başladı pürüzleri gizleme konusunda :)



Yanlış anlaşılma olmasın çiçek saksısı aldım ama içine fırçalarımı koydum bunu asıl koymamın sebebi shu ev gibi yerlerden 9.99 tl'ye alacağınıza herhangi bir japon pazarından bulabilirseniz 3.50 tl gibi bir fiyata alabilirsiniz makyaj fırçalarımın boyutları küçük olduğu için biraz boş gözüküyor zaten çokta makyaj fırçam yok :)


Bu aralar yaptığım alışveriş bu kadardı aslında uzun zamandır kıyafet alışverişide koymak istiyorum çünkü ben baya indirimli almayı çok severim aldıklarım şu anda indirimli olup olmadığını bilmediğim için yazmıyorum isterseniz yorum olarak bırakın onun içinde bir post yazarım :)

6 yorum:

  1. Çok uygun fiyatlı ve güzel bir alışveriş olmuş. Güle güle kulla hepsini :)

    YanıtlaSil
  2. Bence de aynı şey normalde 5 lirayken oralarda 15 lira. Güle güle kullan canım, saksıya bayıldım :)

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan, yine çok karlı bir alışveriş yazısıydı okuduğum :)

    YanıtlaSil
  4. O rujun rengine bayıldım. Bazı güzel fiyat imkanlarını her zaman değerlendirmek lazım

    YanıtlaSil