18 Ocak 2016 Pazartesi

Flormar Nail Care Max Growth (tırnak uzatıcı)


Merhaba arkadaşlar bugün Flormar Nail Care Max Growth ojesinden bahsedeceğim çoğunluk bu ojeyi tırnak uzatmak için alıyo ben tırnakla pek bilgim olmadığı için paketinin arkasındaki yazıya bakarak aldım evet tırnakları baya uzatıyormuş sürekli kullanımda benim alış amacıma gelirsek bazı tırnaklarımda olan pürüzlenme yani minik minik çukurların var olmasıydı. Öncelikle benim tırnaklarımla bu olaydan önce herhangi bir sorunum olmadı bu sorunu yaşamamın nedeni ise yine kurtulamadığım egzama olabilirmiş (bu sonuca araştırmalarım sonucu vardım herhangi bir uzman görüşü değil) farklı birşey de çıkacağını sanmıyorum ojeyi aldıktan sonra öğrendim bunu.
Ojeye gelecek olursak bende ki pürüzleri düzeltmedi pürüzlerin düzeltmesini beklemiyordum zaten. Bu ürün ilk kat olarak sürülmesi gerekiyo sonra üstüne hangi rengi uygulamak istiyorsanız onu sürmeniz gerekiyo (tek başınada kullanabilirsiniz). Bende pürüzleri yok gibi göstereceğini düşündüm ve bu şekilde kullandım fakat bu konuda bana bir fayda sağlamadı.
Uzun lafın kısacası üründen en iyi verim alabileceğiniz özellik tırnak uzatıyor olması



Benim gibi sorunlar yaşayan ve çözüm bulan arkadaşlar varsa yorum yazarsalar mutlu olurum...
Başka bir yazımda görüşmek üzere hoşçakalın... :)

1 yorum: