24 Aralık 2015 Perşembe

Watsons, gratis, rossmann ve daha neler neler uygun fiyatlı ürünler :)

Merhaba arkadaşlar bugün makyaj alışverişlerimde son zamanlarda neler aldığımı sizlerle paylaşacağım biliyorsunuz ki watsons ve gratislerde yılbaşına özel indirimler var bende bu indirimlerden faydalandım tabi ki ama daha küçük çaplı kozmetik dükkanlarında onlarınkine göre daha indirimli olan yerlere rastlamadım değil hem onlardan hemde aldıklarım ürünlerden bahsedeceğim



İlk resimdeki ürünler resimde yazdığı gibi oturuduğum yerde en meşhur bir japon pazarından aldım.
Genellikle flormar markalı ojelerimi hep burdan alırım bu arada hep 2 liraya aldığım ojeleri bu hafta 2.5 liraya aldım :) ojelerimin renkleri 323 cherry dessert isimli oje bu renge bayıldım diğer ojelerim kış aylarına uygun değil ama görünce dayanamayıp aldım :) 430 light blue isimli oje şimdiden yaza birikim yapmak isterseniz iyi olabilir. Son ojem 423 baby blue isimli oje üçünede bayılarak aldım direk gözüme çarptılar o kadar oje içinden 
Gelelim diğer aldığım tepesinde fiyonk olan bu şey silikon bardak kapağı sıcak birşeyin soğumaması için ama benim alış niyetim başka :) fırçlarımı içine koymak için cam bir bardak almayı düşünüyorum onun üstüne de bunu koyup fırçarımın tozlanmamasını sağlayacağım :) fiyatı 1.5 tl. 
Son ürün ise gold beauty markalı makyaj süngeri  ben hiç kullanmadım daha dışarı çıkmama rağmen ben genelde ellerimi kullanarak ve fırçayla yedirmeyi seviyorum bunu uygun fiyatlı olduğu için aldım denemek amaçlı yakında beauty blender veya real techniques markalı süngerini alıcam bunun fiyatı 5 lira olduğunuz yerde bilinen bir japon pazarından bu kadar uygun fiyata temin edebilirsiniz bence...


Aslında ben Oriflame very me fat lash maskarayı çok severek kullanıyorum fiyatına göre gayet iyi bir maskara fırçası sert tek bi sıkıntım var oda ben nedense uygularken birşekilde kirpik diplerime değdirerek canımı yakıyorum genelde bunun dışında Maybelline volum express ultra voluma ultra fasth maskara ben genelde a101'den alıyorum 10 liraya watsons vs.de 16 liradan aşağı henüz göremedim bu maskarayı fırçası yumuşak kıllardan oluşuyo bu maskaramıda seviyorum fakat benim kirpiklerim dümdüz olduğu için kirpik kıvırıcıyla kıvırdıktan sonra uygulamama rağmen kesinlikle 2 saat sonra o kıvrıklığın büyük bir kısmı kayboluyor
Şimdi gelelim watsonstan aldığım Nyc get ıt all maskaraya ben bu maskarıya çok sevmemin en çok sebebi ise kirpiklerimi kıvırdıktan sonra öyle kalması sevmediğim yanı ise kirpikler biraz daha sertleşiyor fiyatına göre yine iyi bir maskara 9.90 kuruşa aldım hala indirimde sanırım 6 ocakta bitiyor diye hatırlıyorum 
Son  ürün ise arko nemin soft touch hızlı emilen kremi 9.90'a aldım 1 alana 1 bedava vardı aslında annem için aldım benim yeterince kremim var ama annemde işe yaramadı bana kaldılar çok sevindim :)  İstanbul ve civarında yaşayanlar bilir Hakmar isimli bir market var buralarda bir a101 bir bim kadar yaygın bir mağaza zinciri bugün oraya gittim ve birde ne göreyim benim krem orda 8.90 kuruşa aynı şekilde satılıyor zarar yaptım ya ben :D



İstanbul ve civarında yaşayanlar da Fatih kozmetik'i bilir mutlaka baya yaygın çünkü aslında ben pastelin ruj paletini gratisten almayı düşünüyordum orda da 18 liradan 12.50 düşmüştü şansıma ellerinde kalmamıştı bende bir fatih kozmetiğe bakayım dedim birde ne göreyim burda fiyatı 8.90 kr bunu görünce dururmuyum ben hemen aldım tabi eğer almayı düşünürseniz mağazalara giderek bakın derim 3-4 yer gezdim ben 03 numara aldım ve aynı numaralarda farklı renkler olduğunuda gördüm neden öyle olduğuna anlam veremedim 
Garnier bb krem 12.50 lira gibi bir fiyata aldım yeni öğrendim galiba bimlerde 7.00 liraymış öyleyse bundan sonra hep ordan alırım :) eski yazılarımı okuduysanız bildiğiniz üzere bende egzama var kozmetikten ürünlerinden uzak olmam gereksede başa çıkamadığım durumlarda fondötenlere pudralara yapışıyorum malesef ki  yüzüm normal dışardan bakınca hiç birşey yokmuş gibi olduğunda da bb krem kullanıyorum ve Garnier benim için ideal bir bb krem ben sevdim fiyatıda oldukça uygun bilinen markalara göre :)
 



Sırada ki ürün Olay markalı temizleyici bir tonik bunlarla ben yeni tanıştım hala kullanıp kullanmamak konusunda sıkıntılıyım bazen siyah noktaları temizledikten sonra uyguluyorum kullanmaya biraz korkuyorum  açıkcası markadan değil egzama hastalığım yüzünden araştırmadanda sık sık kullanmayı düşünmüyorum :)



Watsons Gratis gezipte Rossmann'a gitmeden olmaz dedim ve gittim tesadüf eseri Rival de loop young markasının xxl rose isimli far paletini gördüm iki rengi kalmıştı diğer metalikti galiba ama bu bana daha cazip geldi ben aslında far kullanmayı pek sevmem yok aslında hiç sevmem fiyatını uygun görünce elimde bulunsun diye alayım dedim 12'li far paletini fiyatını tam hatırlamasam da 8-10 lira arası bi fiyata aldım renklerini de sevdim ama itiraf edeyim far sürmesini hiç bilmiyorum sevmediğimden dolayı olsa gerek süreyim dedim ilk renkte denemekten vazgeçtim Görkem Karman veya Duygu Özaslan'dan öğrenmem gerekecek :)


Benim bu aralar yaptığım makyaj alışverişi bu kadardı inşallah sizede bir fikir vermişimdir :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder