1 Aralık 2015 Salı

Saç için öneriler

Merhaba arkadaşlar bugün sizlere saçlarım için hangi ürünleri kullandığımı anlatacağım...

Öncelikle şampuan için Blendax ısırgan özlü şampuanını kullanıyorum. Aslında küçüklüğümden beri Blendax kullanıyorum çok seviyorum. Yeni aldım henüz şişesini bitirince değişiklik yapıp başka marka şampuan alcam ama kesinlikle Blendax ı seviyorum..

Bir başka şampuan olarak Restorex'ide kullanıyorum saçlarım hızlı uzuyor ama ben daha hızlı uzasın diye kullanıyorum bununda sarmaşık özlü olanını satın aldım iki şampuan birlikte satılıyor genelde 9.90 civarı fiyatı var.


Blendax ve restorex şampuanları saçımı yıkadığım gün ikisinide kullanıyorum. Blendax da egzama için losyon olduğu için saçımda 5 dakika Restorex' i 3 dk kadar bekletiyorum.


Saçlarımı yıkadıktan sonra ise glis sıvı saç kremlerini kullanıyorum elimde şuan ultimate oıl elıxır var ama ultımate repair saç kremini daha çok seviyorum. Çok sıvı olması ve kokusu çok hoşuma gidiyor hem daha uzun süre kullanılıyor. 
Ayrıca  Avon advance techniques daily shine saç kremini kullanıyorum oldukça memnunum.



Saç kremlerimi de bir arada kullanıyorum önce glis sonra avonu saçıma yediriyorum. 

Saçım daha parlak ve canlı görünsün diye natural argan yağını şampuan içine bir defaya mahsus olmak üzere 5-6 damla katıyorum.

Ve şampuanıma bemix kompoze ampulden 2 adet ve bepanthen ampulden de 2 adet katarak kullanıyorum.  Bunları da şampuan içine bir defaya mahsus olmak suretiyle yapıyorum. Saçlarım daha güçlü olsun dökülmesini engellesin ve uzamasına yardımcı olması için kullanıyorum. Yalnız bemix aşırı derecede kokuyor ve hoş bir koku değil banyo da uzun süre kokusu kalıyor saçta da öyle ama kullandığım glis ve avon ürünleri bu kokuyu ciddi derecede azaltıyor. Saçını seven kokusuna katlanır :) Bepanthen ise saçı yumuşatıyor.

Benim saç bakımım için kullandığım ürünler bunlar hepsini severek kullanıyorum. Bir başka yazımda görüşürüz...

Not: Saçlarım ince, düz ve kolay elektrikleniyo bu ürünleri kullanmadığım zaman asla dalga ve kıvırcık olmuyo yarım saat sonra sönüyor bu iki ürün benim için çok hayati bir önem taşıyor onların sayesinde ertesi gün aynı şekilde uyandığımı bile gördüm :) . Ayrıca kullandığım sürece elektriklenme gibi bir sorun yaşamıyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder