23 Aralık 2015 Çarşamba

Nişan Sandığı Ve Erkek İçin Sandık

Merhaba arkadaşlar bugün sizlere nişan alışverişin de biz kızlar için nişan sandığı modelleri paylaşacağım. Şöyle de bir durum var tabi bizlerin sandığı var diye konuyu geçmeyelim erkeklerin de neden onlara özel bir sandığı olmasın ki olsun bence hemde güzel olsun :)

Öncelik kızların onlara göre bir çok model var tabi ki ama ben içlerinden kendime göre olabilirliği olan bazen de düşündüren birkaç model beğendim sizlerle de paylaşmak keyifli olacak ...

Ben herşeye önce internetten bakar araştırırım sonra çarşıya çıkarım çünkü çarşıda edinemeyeceğiniz yeni fikirler internette oluyor ve bunun üzerine bir araştırmaya girmek güzel oluyo hem ne istediğiniz belli elinizde bir resim de var daha kolay alışveriş yapabiliyorsunuz :)


İlk model ekran çekiminde belli oolduğu gibi gittigidiyordan bence püskülü hariç çok güzel bir model



İkinci model sandık niyetine değil tabi ki kayınvalidenin gelini için hazırlamış olduğu eşyaları  koyabilir diye düşündüm ben ama güzelce süslenmiş kutularda olabilir bez bir bohça yerine bunlar daha kullanışlı bence.

bu sandık modeli tabi ki kızın çeyiz sandığı olmalı bence ahşap sandıklardan daha güzeli yok gibi geliyor bana :)


Bu sandık modelini seçenek olsun diye koydum sade bir sandık sadeliği sevenler bunu da sevebilirler

Küçük sandık modeli daha güzel ama fazla detay var gibi fazla süsü sevenler için ideal küçük bir sandık :)


Bence istiridye çok tatlı çok hoşuma gitti sade ve şık bir model bence bu tarz birşey isteyenler mutlaka düşünmeliler :)

Bu sandık modelinde en beğendiğim şey gösterilmiş olan işleme şekil açısından bana pek kullanışlı gelmedi ama küçük olan şirin :)



Sade ve güzel bir model daha çok detayları yok ve işlemesi de ğek belli olmuyor biraz kıvrımlı bir sandık olsaymış daha da güzel olabilirmiş gibi :)


Evet arkadaşlar bugünkü  yazımın sonuna geldik umarım beğenmişsinizdir ve arayanlar için güzel fikirler vermişimdir.. Bilgisayarıma kavuştum sık sık yayın yapmaya devam edeceğim takip etmeyi unutmayın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder