27 Ocak 2016 Çarşamba

Küçük Havlularım

Merhaba arkadaşlar bugün sizlere benim küçük havlularımdan bahsedicem açıkcası bunların isimlerini pek bilmiyorum el havlusu mutfak havlusu hangi kategoride olduklarını bilmiyorum şekline göre kullanım alanım değişecek sadece :)


İlk havlum Özdilekten çok rengine bayılmadım ama mutfakta ellerimi silmek için kullanırım diye aldım veya belkide kurulamak için bile kullanabilirim birşeyleri fiyatı 3-4 lira arası birşeydi bambo havlu olarak geçiyor 



İkinci havlum yine özdilekten bunun hatta takım hali var bende ilk gördüğümde bayılmıştım annem de aynısından istedi aldım sonra annem kıyamadı bana verdi onları bende biraz fazlaca var bundan yani :) 4.25 di yanılmıyorsam fiyatı



 Üçüncü havlum da özdilekten biliyorum reklam mı yapıyor falan diye düşünebilirsiniz ama özdilek havluları benim çok hoşuma gidiyor başka desenleri de var ama son olarak aldığım havluları şuan gösteriyorum kesinlikle reklam değil bunu alırken ki niyetim de bunun pembe rengini anneanneme aldım ya bende de olsun dedim çift takılırız dedim bende kendime krem rengini aldım :) 3.75 de bunun fiyatıydı galiba çok net hatırlamıyorum malesef fiyatlarını



Sıra geldi dördüncü havluma korkmayın özdilek değil bu havlumu önceki yazılarım da da adı geçen bir yerden aldım Hakmar yani marketten bunun iki rengi kalmıştı o yüzden 2 lira gibi bir fiyata satılıyordu ben çok almak istedim diğer rengini oda maviydi ama annem farklı desenlerden alırsın dedi ve almadım bir daha görsem gizlice gider alırım :)



Evet şimdi beşinci ve altıncı havlumuzdayız bunları Carrefour Sa'dan aldım 1.25 veya 1.75 liraydı fiyatı renkleri aslında daha tatlı renklerine bayılarak almıştım bunları daha fazla da alabilirdim aslında tutayım dedim kendimi ve almadım :)




Evet arkadaşlar bugün kü yazımızın sonuna geldim sizde benim gibi düğün hazırlıkları içerisindeyseniz ve merak ettiğiniz araştırmayı sevmediğiniz şeyler varsa yorum olarak bana atın araştırıp sizlerle paylaşırım bu konularda ince eleyip sık dokumayı çok severim :) Başka bir yazımda görüşmek üzere :)

2 yorum:

  1. Kar tanesi figürünü seviyorum, pek ciciymiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bide görseniz yakından en bayıldığım o şüphesiz ki :)

      Sil