20 Kasım 2015 Cuma

Egzama (Hipokort pomad) ve yeni öneriler

Merhaba arkadaşlar başlıkta da bahsettiğim gibi hipokort hakkında ki bilgilerimi paylaşacağım;
internette ne kadar övgü almış olsa da benden sadece şeffaflığı konusunda övgü aldı etkisi en az olan kremdi bu bende. Hipokort'u gece kalacağım bir yere giderken sadece yanımda bulunduracağım hafif de olsa bir faydası olsun diye ve yüzüm ilacı emsin o çirkin yağlı görünüm de olmamak için alıcam onun dışında betasalic merhem kullanmaya devam ediyorum fakat 1 hafta içinde başka ilaç yazdırcam tanıdığım bir doktor hem kortizonsuz hemde uzun süre kullanmam da sakınca olmayacağını söyledi "Pirdolin, Ceradolin, Keroin Ds, Coresatin krem bunlar önerildi bana birini alıcam ve yine kullandığım krem hakkında bilgi vericem


Saç İçin Not: dermovate losyonu şampuanınıza sa katarak kullanın doktor önerisi ;)
Vichy şampuanları nın saç takı egzama da olumlu etkileri olduğunu duydum ve denicem yakın zamanda :)

4 yorum:

  1. Selam bloğun hayırlı olsun :) Takipçin olmak istedim ancak izleyiciler butonu eklememişsin.

    Bu kremler kortizonlu olduğu için sadece egzamanın atak dönemlerinde kullanmak gerekiyor sürekli kullanımda cildi inceltiyor. Atak dönemlerinde Ureacort kullanıyorum ben çok memnunum 2 günde bebek gibi yapıyor cildimi. Şampuan olarak ise şu an üç şampuanı dönüşümlü olarak kullanıyorum çünkü cilt alışınca etki etmemeye başlıyor. LR Aloe Vera Şampuan ve Clear Yağlı saç derisi için etkin kontrol ve HC Hair Care Yağlı Saçlar İçin Şampuan. kesinlikle bunları tavsiye ederim. Vichy bende işe yaramadı maalesef :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam çok teşekkür ederim. Blog konusunda henüz hala pek bir bilgim yok zamanla öğreneceğim detaylarını inşallah

      Dediklerini kesinlikle dinleyeceğim 5-6 yıldır çeksem de kimse detayıyla bilgilendirmedi dün hastanedeydim ve yeni bi ilaç öğrendim bu rahatsızlığı yaşayan birinden ilacın adını net hatırlamıyo ama arastircamalınca tekrar yayınlayacağım kesin çözüm dedi inşallah bendede o etkiyi yaratır :)
      Faydalı bilgilerin için çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Rica ederim ben 15 senedir bu hastalığı çeken biri olarak gitmediğim doktor kalmadı denemediğim şampuan krem kalmadı neredeyse. Ama en çok Ureacort krem ve söylediğim şampuanlardan fayda gördüm. Umarım sana da iyi gelir.
    Bloguna izleyiciler butonu eklemek için Blog panelinden yerleşim ---- gadget ekle ---- sol taraftan diğer gadgat'lardan izleyicileri aktif etmen ve kaydetmen gerekli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim iyi ki denk gelmişim bloguna :)

      Sil