22 Ekim 2015 Perşembe

alışveriş siteleri

Merhaba bugün sizlere güvenle alışveriş yapabileceğiniz benimde deneyimlediğim siteleri ve aldığım ürünleri yazacağım 
Başlayalım :) 

 1-media Markt: Cep telefonu , usb kablosu , Micro SD kart (resimdekinin aynısı gelmedi fakat herhangi bi sıkıntı yok daha dün elime ulaştı :) )

2- hediyelik dünyası Gebze: kol saati,  kutu içine koyduğum: küçük yazısı olan yastık,  7 renk ışık veren kalpli abajur  , bonus kız biblo, dede nene biblosu) , damat kahve fincanı ve kol düğmesi aldım hepsini çok beğendim  :) ( facebook sayfasıdır)

3-n1: Burdan farklı farklı alışverişlerim oldu fakat ben bi sıkıntı yaşamadım tek bi satıcı üzerinden gerçekleşmediği için hepsi iyi diyemem 

4- LC waikiki: kazak, triko, body, gömlek

5- ironi tekstil: elbise aldım ve bayıldım ölçüleri tuttu 

6- defacto: sweatshirt, t-şört

7- gittigidiyor: ama ne aldığımı henüz hatırlamıyorum 

Bu sitelerin hiç biriyle herhangi bir sıkıntı yaşamadım şu ana kadar tavsiye ederim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder